Serà el dijous 29 i dissabte 31 de maig, amb activitats variades dirigides als infants i les seves famílies, a la Biblioteca Mercè Lleixà i l’Hort de Cruells.
Diversió i aprenentatge per als més petits. Roquetes organitza un nou any activitats variades en motiu del Dia Internacional del Joc, que tindran lloc el dijous 29 i el dissabte 31 de maig, a la Biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà i l’Hort de Cruells.
L’esdeveniment, impulsat per l’Àrea d’Igualtat de l’Ajuntament de Roquetes, està dirigit tant als infants com a les seves famílies, amb l’ànim de regalar temps de qualitat als nens i nenes, però també de proporcionar eines per comprendre-ho i poder compartir-lo plenament amb ells i elles.
Tots els detalls del programa
Tot seguit, es detalla el programa al complet:
| DIA | HORARI | ACTIVITAT | LLOC | 
| Dijous 29 maig | 18.00h | Xerrada ‘El joc, força vital’, a càrrec de Meritxell Verdaguer, d’Estels, espai de vida i joc 
 | Biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà | 
| Dissabte 31 maig | 11.00h a 14.00h 17.00h a 20.00h | Instal·lacions de jocs de la Tribu Juganera 
 | Hort de Cruells | 





