L’Ajuntament dona continuïtat al servei presencial al Casal de la Ravaleta, els dilluns a la tarda, amb cita prèvia per telèfon o correu electrònic.
Apropar al màxim l’administració local a tota la població. Amb aquesta premissa, l’Ajuntament de Roquetes engega una nova temporada del servei presencial d’atenció a la ciutadania al Casal de la Ravaleta. El servei passarà a oferir-se els dilluns a la tarda, i serà necessari demanar cita prèvia, a través d’algun dels següents canals:
CITA PRÈVIA SERVEI PRESENCIAL D’ATENCIÓ A LA RAVALETA | |
Per telèfon | Per correu electrònic |
977501511 | [email protected] |
Aquesta descentralització de l’activitat administrativa permet atendre de forma directa i personal les necessitats i gestions dels veïns i veïnes de la Raval de Cristo, així com recollir les seves propostes i suggeriments en relació als serveis municipals.
Ja en marxa
Un cop iniciat el nou curs, el servei d’atenció descentralitzada a La Ravaleta ja es troba en marxa, i estarà actiu de forma ininterrompuda al llarg dels propers mesos, fins el dia 27 de juliol de 2026.