La ciutat presenta un total de 9 refugis climàtics, entre interiors i exteriors, a més de 13 fonts públiques d’aigua, al nucli urbà i La Ravaleta.
Els refugis climàtics són punts on combatre la calor i les altes temperatures, a disposició de tota la ciutadania. Roquetes en presenta un total de 9 per aquest estiu, distribuïts tant al nucli urbà de la ciutat, com a La Ravaleta.
Es tracta d’espais interiors, edificis i equipaments on es pot accedir gratuïtament per estar fresc, com ara la Biblioteca, el Pavelló Municipal o l’Ajuntament, en el seu horari habitual d’obertura. El llistat també inclou les zones a l’aire lliure amb ombra natural, entre els quals s’hi troben parcs, jardins i passejos.
A la vegada, el municipi disposa de fins a 13 fonts públiques d’aigua, com a punts d’hidratació on la població pot beure i refrescar-s’hi.
Tots els refugis climàtics de la ciutat
A continuació, s’indiquen tots els refugis climàtics del municipi:
| REFUGIS CLIMÀTICS A ROQUETES | |
| Lloc | Tipus |
| Biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà | Interior |
| Pavelló Municipal | |
| Ajuntament | |
| Hort de Cruells | Exterior |
| Carrer del Canal | |
| Plaça de la Raval Nova | |
| Parc Manel Domènech | |
| Parc dels Plataners | |
| REFUGIS CLIMÀTICS A LA RAVALETA | |
| Lloc | Tipus |
| Plaça del Pare Cirera | Exterior |
Les fonts públiques d’aigua
Tot seguit, es pot trobar la relació de les fonts públiques d’aigua de la ciutat:
| FONTS PÚBLIQUES D’AIGUA A ROQUETES |
| Lloc |
| Hort de Cruells |
| Passeig Ramon Bosch |
| Carrer del Canal |
| Carrer Sant Carles |
| Placeta del carrer Santa Anna |
| Carrer Pare Romanyà |
| Casa de la Font |
| Plaça Catalunya |
| Plaça de la Raval Nova |
| Pavelló Municipal |
| Parc Manel Domènech |
| Parc dels Plataners |
| FONTS PÚBLIQUES D’AIGUA A LA RAVALETA |
| Lloc |
| Plaça del Pare Cirera |





