Amb calendari del 2025 inclòs, es repartirà als domicilis de Roquetes i la Ravaleta, mentre que els veïns dels disseminats poden recollir-lo a l’Ajuntament.
Primer número de l’any. Aquest dimarts l’Ajuntament de Roquetes ha publicat el Recull Roquetes número 19, amb la informació més rellevant dels actes i els esdeveniments celebrats a la ciutat durant els darrers mesos. Tanmateix, l’edició inclou un calendari del 2025 amb imatges del municipi.
Des d’avui, es repartirà a domicili als nuclis urbans de Roquetes i la Ravaleta. Al seu torn, els veïns i veïnes dels disseminats poden passar a recollir-lo per les oficines de l’Ajuntament, en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 09.00 hores a 14.00 hores.
Notícies i reportatges de l’actualitat local
Aquesta edició del Recull Roquetes compta amb 28 pàgines de notícies i reportatges fotogràfics, amb protagonisme destacat en portada per la 30a edició de la Fira de Nadal de Roquetes.
A l’interior, s’hi poden trobar els articles publicats als canals de comunicació del consistori des del mes d’octubre, amb especials de l’aprovació dels pressupostos de 2025, la campanya ‘Joguines lliures, infants lliures’, la Gran Cavalcada de Reis o la recepció oficial al Club Voleibol Roquetes. Alhora, també conté l’actualitat de les entitats i associacions locals.
També en format digital
A la vegada, tant el nou Recull Roquetes com el calendari de 2025 es poden descarregar en format digital, en el següent enllaç:
RECULL ROQUETES NÚMERO 19 |
AQUÍ |