seu electrònica

Tràmits

AntenaCaro

biblioteca

Guanya visibilitat a la xarxa! Cicle de seminaris d'estratègia online

Categoria principal o arrel: Dinamització econòmica Categoria: Notícies de dinamització econòmica Publicat el Dimecres, 09 Març 2016
 
Imatge
 
 
Cicle de seminaris per crear una estratègia empresarial online
 

Hem programat un cicle de set seminaris per oferir a les empreses del Baix Ebre la creació d'una estratègia online competitiva i innovadora.

 

Amb el títol 'Guanya visibilitat a la xarxa!' s'ha programat un cicle de set seminaris amb la finalitat d’oferir a les empreses del Baix Ebre els coneixements necessaris per a la creació d'una estratègia online competitiva i innovadora.  L’objectiu és aconseguir que les empreses participants puguin posicionar-se a la xarxa amb les tècniques més innovadores per incrementar vendes i millorar el seu rendiment. Aquests seminaris van adreçats a empreses dels sectors turístic i agroalimentari, prioritàriament, i a empreses d’altres sectors productius i futurs emprenedors.

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

Oferir a les empreses els coneixements necessaris per a la creació d’una estratègia online competitiva i innovadora, que els permeti desenvolupar la seva visibilitat online amb les tècniques més innovadores, amb la finalitat última d’incrementar les seves vendes

A QUI S’ADREÇA?

  • Empreses dels sectors turístic i agroalimentari, prioritàriament
  • Empreses d’altres sectors productius
  • Futurs emprenedors

QUÈ FAREM?

SEMINARI  1
TALLER PRÀCTIC DE CREACIÓ D’UN PLA ESTRATÈGIC EN E-MÀRQUETING

CONTINGUT
Crear un pla estratègic en màrqueting online que permeti enfocar els esforços de l’empresa per disposar d’un pla d’acció clar, basat en els continguts del seu lloc web i de les xarxes socials.
 

NOMBRE DE SESSIONS
7 sessions de 4 hores
PONENT
Montserrat Peñarroya
DATES
29 de març
12, 19 i 26 d’abril
3, 10 i 17 de maig
HORARI
de 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

SEMINARI  2
DE L’ ENDOMÀRQUETING A LA VISIBILITAT DE L’ EQUIP: EL VALOR DE LA TEVA EMPRESA

CONTINGUT
Tractarem el concepte que l’empleat és el principal client, i veurem com la visibilitat digital dels professionals de la nostra empresa retroalimenta el valor d’aquesta. Farem especial èmfasi en Linkedin així com en Facebook, Twitter i Pinterest,  per aconseguir nous contactes comercials.
 

NOMBRE DE SESSIONS
1 sessió de 4 hores
PONENT
Helena Casas
DATES
24 de maig
HORARI
De 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

SEMINARI  3
TALLER PRÀCTIC DE CREACIÓ DE LLOCS WEB AMB WORDPRESS

CONTINGUT
Moltes empreses disposen d’un lloc web amb una imatge obsoleta i amb una sèrie de carències tècniques, tenint en compte la ràpida evolució de l’entorn digital. D’altres,  encara no en tenen. WordPress permet crear i gestionar el teu web, sense necessitat de tenir coneixements ni de programació ni de disseny.  Amb aquest seminari crearem un lloc web corporatiu amb WordPress.
 

NOMBRE DE SESSIONS
4 sessions de 4 hores
PONENTS
Montserrat Peñarroya i Helena Casas (de forma individual)
DATES
31 de maig
7, 14 i 21 de juny
HORARI
De 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

SEMINARI  4
DIGUES-M’HO AMB IMATGES: TREURE PARTIT A INSTAGRAM I PINTEREST

CONTINGUT
Instagram és una xarxa social  que totes les empreses que volen estar al dia en l’àmbit digital, estan realitzant un pla estratègic en aquesta plataforma totalment lligada al mobile màrqueting. Per altra banda, ser present a Pinterest ens ofereix una bona oportunitat per atreure visites al lloc web i botiga electrònica. Amb aquest seminari aprendrem a gestionar la imatge de l’empresa a través d’aquestes eines digitals.
 

NOMBRE DE SESSIONS
1 sessió de 4 hores
PONENTS
Helena Casas
DATES
28 de juny
HORARI
De 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

 
SEMINARI  5
JA TENIM UN BLOG, I ARA QUÈ?

CONTINGUT
Per a què un web sigui totalment 2.0 ha de tenir un Blog on poder actualitzar la informació, i permetre la comunicació bidireccional amb l’usuari. Sovint, les empreses coneixen la importància de disposar del Blog, però els costa crear contingut de qualitat, i amb una periodicitat òptima. Amb aquest seminari aprendrem a crear i gestionar un Blog, que no només por ser útil per fidelitzar els clients, sinó també per arribar-ne a nous.
 

NOMBRE DE SESSIONS
1 sessió de 4 hores
PONENTS
Helena Casas
DATES
5 de juliol
HORARI
De 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

 
SEMINARI  6
EL CRM. CONEIXES ALS TEUS CLIENTS? QUÈ NECESSITEN?

CONTINGUT
El CRM (Customer Relationship Management) és una eina clau de gestió. Ens permet segmentar, per públic objectiu, la base de dades de clients, i gestionar correctament la informació de què disposem. Podem fer seguiment de pressupostos, accions de fidelització, llançament de promocions, campanyes d’email màrqueting, etc. Amb aquest seminari aconseguirem que les empreses puguin gestionar correctament la seva base de dades de clients, per fer-ne seguiment i realitzar accions de promoció i fidelització.
 

NOMBRE DE SESSIONS
1 sessió de 4 hores
PONENTS
Helena Casas
DATES
12 de juliol
HORARI
De 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

SEMINARI  7
LA TEVA BOTIGA ELECTRÒNICA AMB WOOCOMMERCE DE WORDPRESS

CONTINGUT
Cada cop són més les empreses i petits comerços que són conscients de la seva presència a Internet. Però no només per mostrar-hi la seva informació, sinó també per a començar a realitzar transaccions comercials. En aquest  seminari, partint del web creat amb WordPress, integrarem la botiga electrònica amb la popular extensió Woocommerce.
 

NOMBRE DE SESSIONS
1 sessió de 4 hores
PONENTS
Helena Casas
DATES
19 de juliol
HORARI
De 15.30h a 19.30h
LLOC
Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles

QUÈ CAL SABER?

Donat que les sessions són teòriques i pràctiques és imprescindible que els assistents duguin el seu ordinador portàtil per poder treballar els continguts i aplicar els coneixements adquirits.

Aquest seminaris són independents entre ells, el que implica que l’empresa podrà decidir a quin d’ells hi participa, amb la possibilitat que, si són del seu interès, podrà realitzar-los tots. En tot cas, es recomana la participació a tots els seminaris donada la tipologia de la matèria i per tal de garantir la seva pràctica dintre de l’empresa.

INSCRIPCIONS

Data límit d’inscripció: 10 dies abans de cada seminari o fins exhaurir les places.

Per inscriure’s a qualsevol seminari cal omplir aquest formulari.  

Un cop enviat el formulari, l’Àrea d’Activació Econòmica contactarà amb vostè per formalitzar la seva inscripció definitiva atès que el nombre de places és limitat.

Des d'aquest enllaç us podeu descarregar el fullet amb tota la informació d'aquests seminaris.