L’Ajuntament de Roquetes edita la seva primera publicació multimèdia.
L'Ajuntament de Roquetes edita la seva primera publicació multimèdia.
Descarrega-te-la en PDF - fent clic aquí.
A partir de dilluns 9 de febrer, la majoria de les llars de Roquetes han trobat a la seva bústia, en format revista, un recull de les notícies més destacades que l'Organisme Autònom Local, Roquetes Comunicació, va tractar al llarg del 2014.
"Roquetes Comunicació, recull 2014" consta de 24 pàgines amb una tirada de 2.500 exemplars. La publicació, a més de les bústies, també es trobarà a les oficines de l'ajuntament i a la biblioteca Mercè Lleixà.
El que fa diferent aquesta publicació és què totes les notícies que inclou, a més de llegir-les, també es poden veure en vídeo, escoltar el seu àudio i veure els àlbums de fotos de les diferents activitats recollides que també es poden descarregar, igual que tot el recull que està en format PDF. Per mitjà d'un codi QR que hi ha a la capçalera de les pàgines, s'accedeix al contingut multimèdia de cada pàgina, que està degudament organitzat en una pàgina web creada expressament.
Si no es disposa d'un lector de codis QR, es pot accedir a tot el contingut multimèdia directament en aquesta adreça: www.roquetes.cat/recull2014
Aprofitant al màxim els beneficis de totes les tecnologies, aquest recull de notícies es converteix en la primera publicació multimèdia que edita l'ajuntament de Roquetes, amb la intenció de fer-lo arribar gratuïtament a les llars de Roquetes trimestralment.
Malauradament la crisi econòmica va fer reduir el personal que treballava per Roquetes Comunicació de 4 a 2 persones, el que va suposar que la publicació municipal "Revista Roquetes" deixes de realitzar-se.
El regidor de Comunicació de l'ajuntament de Roquetes, Jordi Baucells, ha explicat que a l'espera de la recuperació econòmica per poder tornar a publicar la revista municipal, l'ajuntament ha decidit aprofitar tota la informació que genera Roquetes Comunicació, a través de l'emissora municipal Antena Caro, les diferents xarxes socials i la mateixa web de l'ajuntament, per publicar-la en un recull i fer-la més accessible a la ciutadania.
L'objectiu és rendibilitzar els costos i recursos per generar aquestes notícies fent-les més accessibles als molts ciutadans què no tenen accés a les tecnologies de la informació, evitant per una part la fractura digital entre la població i per l'altra, creant més cohesió social al municipi.