Comissió de coordinació
En virtut de la potestat d'autoorganització dels municipis establerta a l'article 4 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de règim local, l'Ajuntament de Roquetes va aprovar el seu Reglament Orgànic Municipal, publicat en el BOP número 4, de data 7 de gener de 2004, el qual preveu a l'article 39 la creació de la Comissió de Coordinació.
Aquest òrgan col·legiat, estarà integrat pels regidors que ostentin delegacions i les seves funcions seran les establertes al Reglament Orgànic Municipal, i en especial les d'informació i coordinació de les diferents àrees en què es composa el govern municipal.
En tot el referent al règim d'organització i funcionament que no estigui contemplat en el Reglament Orgànic Municipal, regirà la normativa de règim local vigent.
Per tot l'exposat, el ple de l'Ajuntament de Roquetes en la sessió extraordinària realitzada en data 30 de juny de 2015, va aprovar:
Primer.- Crear la Comissió de Coordinació de l'Ajuntament de Roquetes, la composició de la qual és la següent:
PRESIDENT:
![]() |
Il·lm. Sr. Francesc A. Gas Ferré, alcalde-president |
VOCALS:
![]() |
Sr. Francesc Ollé Garcia, primer tinent d’alcalde ERC-AM Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Àrea de Cultura, Ensenyament i Joventut |
![]() |
Sr. Josep Codorniu Suñer, segon tinent d’alcalde |
![]() |
Sra. M. Teresa Moreso Gisbert, tercera tinenta d'alcalde ERC-AM Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Àrea d'Hisenda |
![]() |
Sr. Joan Ignasi Salvatella Roijals, quart tinent d'alcalde |
![]() |
Sra. M. Isabel Belmonte Rodríguez, regidora |
![]() |
Sr. Jordi Baucells Lluís, regidor |
![]() |
Sr. Francesc Josep Cabanes Mola, regidor |
Segon.- El seu funcionament, competències, i periodicitat de sessions serà l'establert als articles 39, 40 i 41 del Reglament Orgànic Municipal.