El Consorci de Comerç, Artesania i Moda presenta el cicle de #CàpsulesRetailTech. Aquesta proposta consisteix en entrevistes de pocs minuts a experts d’àmbits com l’ecommerce, el màrqueting digital o eines de back office, en les què descobrireu les claus per prendre les millors decisions en el procés de transformació digital d’una empresa de comerç.
Cada divendres a les 9h, des del 30 d'abril fins al 18 de juny, estrenem a Twitter i a la nostra web, una nova càpsula. Consulteu la programació!
Programació
Com poso en marxa el meu ecommerce? |
|
Daniel Viniegra, CEO de ZeroGrey Spain |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La gestió d’inventari més senzilla i eficient |
|
Marcos López, Director de Transformació Digital a Abacus cooperativa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Secrets per no ser invisible a Internet |
|
Jordi Esquerigüela, CEO de Jevnet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Com conèixer cadascun dels nostres clients? |
|
Àlex Bartumeus, economista i consultor en màrqueting digital |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Experiència digital a la botiga física |
|
Enric Quintero, Beabloo General Manager |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Omnicanalitat: trencant la frontera entre el canal online i l’offline |
|
Andrés Núñez, Consultor en retail |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tècniques per a la presa de decisions en un entorn digital |
|
David Campoy, CCO a Ulabox |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Com transformar digitalment un comerç tradicional? |
|
Carles Montori, Marketing and product manager a Culinarium |
|
|
|
|
|
|
|
|
|