El Servei d'Ocupació gestiona una borsa de treball per tal de facilitar l'accés dels treballadors al món laboral. Les ofertes gestionades són, fonamentalment d'empreses del municipi de Roquetes i de la comarca del Baix Ebre.
Les empreses interessades en la recerca de personal per a cobrir llocs de treball poden fer ús del Servei d'Ocupació per a la definició del perfil i recerca dels candidats i candidates que necessitin.
La persona/empresa interessada en concertar una entrevista amb la tècnica responsable de la Borsa de Treball hauria de posar-se en contacte al telèfon
- Tel. 977 50 15 11
Fax 977 50 05 24
Horari de Borsa de Treball: 9.00h a 14.00h
- Funcionament del servei a l'empresa
El Servei d'Ocupació i Creació d’Empresa disposa d’una Borsa de Treball pròpia. Tramitar ofertes no suposa cap cost econòmic per a les empreses, pel fet de tractar-se d’un servei de l'Ajuntament de Roquetes.
Per tal de poder tramitar l’oferta de treball és necessari:
Us informem que us enviarem, com a màxim, 10 currículums de candidats adients al lloc de treball sol·licitat per fer la selecció. Un cop realitzat el procés de selecció, heu de comunicar els motius pels quals heu seleccionat o descartat els candidats enviats, per tal de poder fer un seguiment i/o tancar l’oferta.
Per qualsevol dubte, pot adreçar-se a les nostres oficines a l’Av. Diputació s/n de Roquetes o trucar al telèfon 977 50 15 11.
Les ofertes de feina es podem insertar pel següents mitjans:
- Presencial
- Telefònicament 977501511
- Fax 977500524
- email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.