Informació a empreses

Categoria principal o arrel: Borsa de Treball Categoria: Borsa de Treball Publicat el Dimecres, 18 Novembre 2009

El Servei d'Ocupació gestiona una borsa de treball per tal de facilitar l'accés dels treballadors al món laboral. Les ofertes gestionades són, fonamentalment d'empreses del municipi de Roquetes i de la comarca del Baix Ebre.

Les empreses interessades en la recerca de personal per a cobrir llocs de treball poden fer ús del Servei d'Ocupació per a la definició del perfil i recerca dels candidats i candidates que necessitin.
La persona/empresa interessada en concertar una entrevista amb la tècnica responsable de la Borsa de Treball hauria de posar-se en contacte al telèfon

 

El Servei d'Ocupació i Creació d’Empresa disposa d’una Borsa de Treball pròpia. Tramitar ofertes no suposa cap cost econòmic per a les empreses, pel fet de tractar-se d’un servei de l'Ajuntament de Roquetes.
Per tal de poder tramitar l’oferta de treball és necessari:
Us informem que us enviarem, com a màxim, 10 currículums de candidats adients al lloc de treball sol·licitat per fer la selecció. Un cop realitzat el procés de selecció, heu de comunicar els motius pels quals heu seleccionat o descartat els candidats enviats, per tal de poder fer un seguiment i/o tancar l’oferta.
Per qualsevol dubte, pot adreçar-se a les nostres oficines a l’Av. Diputació s/n de Roquetes o trucar al telèfon 977 50 15 11.
Les ofertes de feina es podem insertar pel següents mitjans: